LITE NYHETER DÄR OCH HÄR

Kommit hem från träningen. Alltid skön känsla när man tränat klart!
Varit i duschen nyss och hårinpackning min hår. Nu mår min hår jättebra som
plåga mycket med hårsprayen som gjort min hår blev sliten. ;D

Nu ska jag tar det lugnt och kollar på bilderna :)



Örebros nyheter:


H&M har nya fina vår kläder! Gå dit och bli stamkund! ;)


Nu vet ni vem som gick vidare igår på melodifestivalen 2010 i Örebro.
Köpa Aftonbladet för att läsa mer om nyhet om dom, hörrni! Eller
ni vill kanske får gratis info. gå inne Aftonbladet.se


I järntorget. från Pressbyrån till Glassbyrån. Intressant..


Kyrkan i stortorget. Där finns texter som handla om dövhet. Läs
den när ni går förbi. ;p

Kommentarer
Postat av: frida

haha du mkt forska love ;D glassbyrån? rå visste ej :P

2010-03-07 @ 20:53:41
Postat av: malin

säger samma sak som frida.. glassbyrån, öh! haha

2010-03-09 @ 11:36:07
URL: http://oostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: