bullshit in data room

Dessi tog Fridas vantar och kastade på golvet.

Jag: Sluta mobba min flickvän!!
Ronja: Vaa? Vacker tjej?
Jag: Ööh, va? Ne, jag sa min flickvän.
Dessi: Nej, Robin och Frida är tillsamman
Ronja: allvar? Är det sant?
Dessi: Ja, dom blev det förr vecka.
Ronja: Allvar? är det sant?
Jag: Jaa...
Ronja: Hur blev ni tillsamman? :D
Jag: Haha, fråga frida.

Ronja frågade Frida om hur vi blev tillsamman, Frida fatta ingeting vad hon pratar om men..

Frida: Haha, pinsamt... (hon blev röd.)
Ronja: allvar, berätta!
Frida: Det är pinsamt sitaution.
Dessi: Men berätta bara!
Jag: Men det är ju pinsamt, vill inte berätta.
Ronja: Komigen!
Jag: Du kan berätta för Ronja, Dessi!
Dessi: Nee, det är pinsamt. tänker inte berätta!

Sen blev alla tyst och surfar på sin datorn.

?... Tror Ronja verkligen på oss? HAHA!


Kommentarer
Postat av: frida

jo jag fattade va ni pratade direkt då dessan tittade p mig, drf ju att jag sa de va en pinsam sitaution.. asså pga vet inte hur berätta hur vi träffades då ronja frågade. jag mkt kass fantasi ju :D

2010-03-09 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: