BILDTEXT

Några bilder från igår.


I skolan. Var en otroligt duktigt elev. Bli stolt över mig, mamma&pappa!



Fred.Frida.Jag.Franz.Matilda.Desiree.Emilie.Farah i shoppcetum som heter CentrO.
Rätt stor därinne och massa klädaffär överallt, våra fötter blev missforster efteråt.
Men värt att besöka dit!


Köpte godis i Cento. Inga kläder, inga skor...bara en liten armband från H&M.


Sitter och väntar på pizza som några elever och lärare åkte dit och hämta.
Avsluta med pizza här i hotellen med två "pappor" och en "mamma" som åker hem imorgon till Sverige.
Trist att dom åker eftersom dom är riktigt nice! Hoppas att dom nya tre lärare är också nice.
Dom komma hit nu på fredag. Då vi elever får väl klara oss själv under en dygn. Kom till skolan med spårvagn, tåg. Det är lätt som plätt - det kan jag lovar på!

Sen ikväll vet jag inte vad vi ska gör. Sist kväll med nice lärare. Kanske gå och kolla på horgatan som ligger nära våra hotellen, haha. Men ja, jag har det jättebra i Tyskland. Snart en vecka har gått. Det bli riktigt en värt resan för mig. Alla döva i Tyskland är hemskt trevligt. Min sömn har blev kaos, sovit för lite på nätter. Varför?
Jo, det är självklart att vi social hos härliga tysk-folk tills vi svensk bli dötrött på varje natt ;p Det är bara nice, nice och nice!

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: