LÖRDAG

Tjena! 
Det var ett bra tag sedan jag skriver här... Har ni inte saknar mig?? ;)
Mitt liv rulla på, som vanligt - Det hade självklart hänt en massa som gjort mig glad, ledsen eller lyckligt.
Nyss vaknat jag av sms som Frida skickade. Vi ska träffa i stan snart och jag måste stiga upp från sängen och laga mat till mig själv. Och ikväll antar jag ska träffar Dessan och Jenny - om dom har tid?

Igår träffade jag Veronoca och Dessan, gick till stan och åt pizza. Det blev flera timmar snack, efter gick jag hem och stannat hemma hela kvällen och glodde på tv. Skönt att vara själv, ibland!

öööh, trist inläggen - men bra för er som veta att jag lever fortf & mår bra ;)


OBS, Jag ska försöker att sätta in bilder från Tyskland nästa vecka OM jag har lust. :)

Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: